keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Ö- ja Ä-kirjainten ääressä taas!

Täällä taas Villen luona datamaassa, niin pääsee omalle koneelle. Koitettiin laittaa lappuja meijän naapureille, et jos joku suostuis antamaan salasanansa langattomaan yhteytee ja sit me maksettais sille. Katotaan nyt, jos tärppäis! Vieläkin oon vähän kipeenä, mut tänään aattelin mennä silti Salsa tunnille. Kaikkee on kokeiltava! Silti oisin ehkä onnellisempi, jos sitä futista pääsisi pelaamaan. Eilen olin poikien mukana pelaamassa korista, mutta en uskaltanu mennä mukaan ku se näytti niin totiselta ja ne osas pelata. Mut sit ku ne pelaa futista ni oon messis! Konstan kaa ollaan fiilistelty salibandya, mut ei täältä oikee mistään saa välineitä..

Maanantaina olin tapasillassa. Siellä oli ilmasia tapaksia vaihtareille ja 2eurolla juomat. Tutustuin taas uusiin ihmisiin, joten oli hyvä kokemus. Kun tapasbaari meni kiinni lähettiin Tribunaliin metrolla, ja siellä hengailtiin sellasessa skeittiparkissa. Paikalliset nuoret skeittas ja hengas siellä, ja oli kiva tunnelma. Torstaina on Meksikon itsenäisyyspäivä, joten mun kämppikset tekee meksikolaista ruokaa ja vietetään meksikoiltaa muutenkin! Perjantaina lähetään 10-15 hengen voimin järven rannalle mökkeilemään/telttailemaan Espanjan suurimmalle järvelle. Se on noin 250km Madridista, ja ollaan siellä viikonloppu. Tulee varmaan siistiä! Vuokrattiin taas auto ja se ei kyllä täällä oo kallista. Viiden hengen auto koko viikonlopuksi 90€.

Nyt siis salsatunnille, ja tässä vähän kuvia:

Mun kämppikset Flor ja Verónica sekä Ville. 

 Eläintarhan pingut!

Oon ylpee tän kuvan ajotuksesta! 

 Karhut vähän paini, oli hauskan näköstä!

 Illallinen saksalaisten Alexin ja Chrisin luona.

 Ruoan sulattelua samoista pippaloista...

 MTV Beach Partyista Konstan ja Chrisin kanssa.

MTV Beach Partyn festarialueelta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti